Kašičky na dobrú noc

Kašičky na dobrú noc sú skvelým obohatením jedálnička dojčaťa pri prechode na zmiešanú stravu. Špeciálne sú určené pre lepšie zasýtenie vášho dieťatka pred spaním.

Ponúkajú vynikajúcu chuť a vďaka vyváženému zloženiu s obsahom mlieka a starostlivo vybraných cereálií sa postarajú o spokojné bruško.

Zdravé krupicové kaše pre bábätká na dobrú noc | Sunar

Sunárek Kašičky na dobrú noc obsahujú vybrané cereálie, dôležité vitamíny a minerálne látky vrátane vápnika a vitamínu D, ktoré sú dôležité pre normálny rast a vývin kostí u detí. Vyberať môžete zo širokej ponuky príchutí.

od uk.
4. mesiaca
Banánová kašička mliečna ryžová na dobrú noc

Banánová kašička mliečna ryžová na dobrú noc

Viac info Kúpiť na Feedo.sk
od uk.
6. mesiaca
Krupicová medová mliečna kašička na dobrú noc

Krupicová medová mliečna kašička na dobrú noc

Viac info Kúpiť na Feedo.sk
od uk.
6. mesiaca
Krupicová vanilková mliečna kašička na dobrú noc

Krupicová vanilková mliečna kašička na dobrú noc

Viac info Kúpiť na Feedo.sk
od uk.
8. mesiaca
Krupicová škoricová mliečna kašička na dobrú noc

Krupicová škoricová mliečna kašička na dobrú noc

Viac info Kúpiť na Feedo.sk

Slovník zloženie

Bielkoviny

Základný materiál slúžiaci na výstavbu tkanív a buniek nášho tela a na ich obnovu. Dôležitú rolu hrajú takisto pri imunitných reakciách (pôsobia ako protilátky). Ďalej pôsobia ako enzýmy, hormóny a ďalšie látky dôležité pre správne fungovanie tela. Bielkoviny sú potrebné pre rast, zachovanie a regeneráciu buniek a tkanív v organizme. Zvlášť dôležitá je kvalita a množstvo bielkovín v strave.

Zdroje: Mlieko, mliečne bielkoviny, strukoviny, mäso, vajcia a ryby.

Sacharidy

Rýchly a ľahko dostupný zdroj energie pre organizmus. Na príjme energie zo sacharidov je plne závislá funkcia mozgu. Hlavným sacharidom materského mlieka a takisto mliečnej dojčenskej výživy je laktóza. Tá sa tiež, okrem probiotickej vlákniny (oligosacharidov), nachádza v počiatočnej mliečnej výžive ako jediný sacharid (cukor). Sacharidy sú tiež hlavným zdrojom energie v pokračovacej mliečnej výžive a mliečnej výžive pre batoľatá.

Vápnik

Najčastejšie zastúpený minerál v našom tele, najmä v kostiach a zuboch. Jeho nízky príjem v strave detí má negatívny dopad na mineralizáciu kostí. Veľký význam hrá aj pre zaistenie svalovej činnosti, srdcovej akcie a prenos nervového vzruchu.

Zdroje: mlieko, mliečne výrobky, listová zelenina, strukoviny.

Zinok

Urýchľuje biochemické procesy v organizme, je dôležitý pre metabolizmus makroživín (sacharidov, tukov, bielkovín) a mastných kyselín. Má funkciu štruktúrnu a regulačnú. Nezastupiteľnú rolu hrá v rozvoji poznávacích funkcií a syntéze bielkovín. Prispieva k správnemu vývoju kostí, vlasov, nechtov
a pokožky. Dôležitý je takisto pre rozvoj zraku a imunitného systému. Svoju rolu zohráva aj v činnosti žliaz s vnútornou sekréciou a zvyšuje syntetickú činnosť pečene. V neposlednom rade chráni bunky pred oxidatívnym stresom a podieľa sa na procese ich delenia.

Zdroje: Mäso, mlieko, mliečne výrobky, rybie mäso, zelenina, pšeničné klíčky, droždie, semená tekvíc.