Lahodný nápoj pre tehotné a dojčiace matky

Obľúbený Sunar gravimilk s vylepšenou receptúrou, ktorá bola vyvinutá vyvinutá v spolupráci s mamičkami.

Výhody Gravimilku

Sunar gravimilk je unikátny mliečny nápoj, ktorý je ako jediný na trhu určený pre všetky fázy materstva. Ocenia ho ženy, ktoré sa pripravujú na počatie, ale aj nastávajúce a dojčiace mamičky. Vo všetkých týchto životných etapách je viac než inokedy dôležité udržiavať sa v psychickej aj fyzickej pohode a tiež dodržiavať pravidelný prísun vitamínov, minerálnych látok a ďalších potrebných živín.

Pochutnajte si na Sunaru Gravimilk v troch skvelých príchutiach

novinka
Sunar gravimilk s príchuťou maliny

Sunar gravimilk s príchuťou maliny

Viac info Kúpiť na Feedo.sk
novinka
Sunar gravimilk s príchuťou čokolády

Sunar gravimilk s príchuťou čokolády

Viac info Kúpiť na Feedo.sk
novinka
Sunar gravimilk s príchuťou vanilky

Sunar gravimilk s príchuťou vanilky

Viac info Kúpiť na Feedo.sk

Prečo je Sunar Gravimilk tak prospešný?

Sunar gravimilk prichádza s vylepšenou receptúrou, vyvinutou na základe nových poznatkov o výžive a tiež v spolupráci s vami, nastávajúcimi a dojčiacimi mamičkami. Obsahuje optimálny pomer vitamínov, minerálnych látok a ďalších prospešných živín, ktoré priaznivo ovplyvňujú kvalitu materského mlieka. Jeho chuť je vyladená tak, aby ste si vždy pochutnali na lahodnom mliečnom nápoji.

Kyselina listová

Nevyhnutná pre syntézu nukleových kyselín, pri krvotvorbe a zvláštny význam má pre normálny rast a vývoj plodu.

Ca

Vápnik

Vápnik udržuje v poriadku kosti, svaly a zuby a tiež sa vďaka nemu správne zráža krv.

I

Jód

Jód je potrebný na optimálnu činnosť nervovej sústavy.

DHA

DHA

DHA patrí medzi omega-3 mastné kyseliny, ktoré majú pozitívny vplyv na organizmus.

C

Vitamín C

Vitamín C má veľa účinkov, predovšetkým však posilňuje imunitný systém.

Mliečny tuk

Mliečny tuk, vďaka ktorému je mlieko skutočne chutné. Pomáha lepšie vstrebávať vitamíny D, E a K.

Fe

Železo

Železo prispieva k rozvoju poznávacích funkcií dieťaťa a pomáha pri tvorbe červených krviniek.

B2

Vitamín B

Vitamín B2 je prospešný pre oči bábätka a mamičkám dodáva potrebnú energiu.

Slovník zloženie

Horčík

Významnú rolu hrá v rámci svalovej kontrakcie a pre normálnu činnosť svalov. Chráni nervy, prispieva k normálnej činnosti nervovej sústavy a zníženiu miery únavy a vyčerpania. Podieľa sa na procese delenia buniek a je dôležitý pre normálny stav kostí a zubov. Doslova nenahraditeľný je pre aktiváciu a metabolizmus enzýmov. Je súčasťou zeleného farbiva chlorofylu.

Zdroje: Listová zelenina (špenát, mangold), morské riasy, strukoviny (fazuľa, hrach, sójové bôby), orechy (mandle, kešu, píniové, vlašské a para orechy), semená (tekvicové, slnečnicové, sezamové), celé zrná (pšeničné otruby, ovsené vločky) a minerálne vody s obsahom horčíka.

 

Jód

Jeho hlavnou úlohou v ľudskom organizme je účasť na tvorbe hormónov štítnej žľazy, čím sa podieľa na jej normálnej činnosti. Jód urýchľuje metabolizmus živín a prispieva k normálnej činnosti nervovej sústavy. Jeho nedostatok môže zhoršovať kvalitu kože, vlasov, nechtov a zubov. Na význame získava predovšetkým v tehotenstve, keď hrá nezastupiteľnú rolu pri vývoji nervového tkaniva plodu vrátane mozgového. Jeho nedostatok pri vývoji plodu v budúcnosti je možné len ťažko nahradiť.

Zdroje: Morské ryby a riasy, jodizovaná soľ, minerálne vody s obsahom jódu, špenát, zemiaky.

 

Kyselina listová

Nevyhnutná pre syntézu nukleových kyselín, pri krvotvorbe a zvláštny význam má pre normálny rast a vývoj plodu. Pomáha deleniu buniek a diferenciácii tkanív, obzvlášť nervovej sústavy. Odporúča sa ju užívať vo zvýšenom množstve počas tehotenstva, najlepšie však už tri mesiace pred otehotnením. Znižuje totiž výskyt vrodených chýb nervového systému aj iných.

Zdroje: Zelenina (najmä listová), obilniny (najmä klíčky), celozrnné výrobky, pomaranče, banány, čerešne, jahody, maliny, egreše, orechy, plesňové a mäkké syry, mäso

Mliečny tuk

Kľúčová zložka materského mlieka s vysokým obsahom mastných kyselín. Mliečny tuk je zdrojom energie a vitamínov A, D, E a K. Obsahuje celý rad bioaktívnych látok, ktoré sa vyskytujú najmä v jeho vrchnej vrstve, tzv. lipoproteínovej membráne (MFMG). Spoločnosti Hero sa podarilo vyvinúť unikátnu receptúru s obsahom mliečneho tuku. Ten nájdete vo všetkých našich produktových radoch.

Vápnik

Najčastejšie zastúpený minerál v našom tele, najmä v kostiach a zuboch. Jeho nízky príjem v strave detí má negatívny dopad na mineralizáciu kostí. Veľký význam hrá aj pre zaistenie svalovej činnosti, srdcovej akcie a prenos nervového vzruchu.

Zdroje: mlieko, mliečne výrobky, listová zelenina, strukoviny.

Vitamín B2

Tento vo vode rozpustný vitamín býva tiež označovaný ako riboflavín. Je odolný proti vysokým teplotám, ale rozkladá sa pôsobením svetla. Organizmus si ho sám nedokáže syntetizovať, v tele sa neukladá, a preto je nutné ho stále doplňovať.

Zdroje: Kvasnice, pečeň, obličky, mlieko, vajcia, bravčové a hovädzie mäso, ryby, tvaroh, kakao a orechy.

Zinok

Urýchľuje biochemické procesy v organizme, je dôležitý pre metabolizmus makroživín (sacharidov, tukov, bielkovín) a mastných kyselín. Má funkciu štruktúrnu a regulačnú. Nezastupiteľnú rolu hrá v rozvoji poznávacích funkcií a syntéze bielkovín. Prispieva k správnemu vývoju kostí, vlasov, nechtov
a pokožky. Dôležitý je takisto pre rozvoj zraku a imunitného systému. Svoju rolu zohráva aj v činnosti žliaz s vnútornou sekréciou a zvyšuje syntetickú činnosť pečene. V neposlednom rade chráni bunky pred oxidatívnym stresom a podieľa sa na procese ich delenia.

Zdroje: Mäso, mlieko, mliečne výrobky, rybie mäso, zelenina, pšeničné klíčky, droždie, semená tekvíc.

Železo

Je súčasťou krvného farbiva hemoglobínu a podieľa sa tak na prenose kyslíka. Od neho závisí, koľko kyslíka sa dostane do mozgu, srdca a ostatných dôležitých orgánov vrátane svalov. Pri jeho nedostatočnom príjme môže dochádzať k málokrvnosti, čo je jeden z najčastejšie sa vyskytujúcich deficitov aj u malých detí. Ďalej prispieva k posilňovaniu imunitného systému a rozvoju poznávacích funkcií u detí. Takisto sa podieľa na procese delenia buniek. Jeho dostatočný príjem je možné zaistiť výhradne pestrou a pravidelnou stravou.

Zdroje: Červené mäso, vnútornosti, listová zelenina, žĺtok, strukoviny, ryby, brokolica, celozrnné produkty.

Spýtajte sa nás

Neváhajte sa opýtať našich špecialistov na čokoľvek z oblasti výživy a stravovania

Položiť otázku