Sunárek s tvarohom alebo jogurtom

Sunárek s tvarohom alebo jogurtom je výborná desiata na doma a vďaka praktickému baleniu s bezpečnostným uzáverom aj na cesty. Lahodná chuť tvarohu a jemnosť jogurtu navyše premenia vaše deti na hotových anjelikov.

Produkty z radu Sunárek Do ručičky s tvarohom alebo jogurtom

 

Desiata určená pre deti od ukončeného 12. mesiaca. Tvarohová verzia obsahuje bielkoviny nevyhnutné pre zdravý vývoj detí a jogurtový variant zas vápnik, ktorý významne napomáha k vývinu a rastu kostí. Bez pridaných konzervačných látok, umelých aróm a farbív. Môžete ich pohodlne skladovať pri izbovej teplote.

od uk.
12. mesiaca
Sunárek Do ručičky ovocie s chuťou jogurtu

Sunárek Do ručičky ovocie s chuťou jogurtu

Zloženie

Sunárek Do ručičky ovocie s chuťou jogurtu

Jogurt pasterizovaný po fermentácii 80 %, ovocná zložka 10 % (pomarančová šťava z koncentrátu 6 %, banánové pyré 1 %, jablkové pyré 3 %), cukor, kukuričný škrob, prírodná aróma.

 

Výživové údaje na 100 g výrobku % r.h.p.** na 100 g výrobku
Energetická hodnota 365 kJ/87 kcal -
Tuky 2,7 g -
z toho nasýtené mastné kyseliny 1,6 g -
Sacharidy 13 g -
z toho cukry 9,5 g -
Bielkoviny 2,6 g -
Soľ 0,03 g -
Minerálne látky
Výživové údaje na 100 g výrobku % r.h.p.** na 100 g výrobku
Vápnik 80 mg 20

**referenčná hodnota príjmu

Kúpiť na Feedo.sk
od uk.
12. mesiaca
Sunárek Do ručičky banán s chuťou jogurtu

Sunárek Do ručičky banán s chuťou jogurtu

Zloženie

Sunárek Do ručičky banán s chuťou jogurtu

Jogurt pasterizovaný po fermentácii 80 %, banánové pyré 7 %, cukor, kukuričný škrob, prírodná aróma.

 

Výživové údaje na 100 g výrobku % r.h.p.**
Energetická hodnota 362 kJ/86 kcal -
Tuky 2,8 g -
z toho nasýtené mastné kyseliny 1,6 g -
Sacharidy 12,5 g -
z toho cukry 9,5 g -
Bielkoviny 2,7 g -
Soľ 0,03 g -
Minerálne látky
Výživové údaje na 100 g výrobku % r.h.p.**
Vápnik 80 mg 20

**referenčná hodnota príjmu

Kúpiť na Feedo.sk
od uk.
12. mesiaca
Sunárek Do ručičky marhuľa s tvarohom

Sunárek Do ručičky marhuľa s tvarohom

Zloženie

Sunárek Do ručičky marhuľa s tvarohom

Zmes ovocia 70 % (jablkové pyré, broskyňové pyré, pomarančová šťava z koncentrátu, banánové pyré, marhuľové pyré 5 %, tvaroh 25 %, cukor, kukuričný škrob, citrónová šťava z koncentrátu, prírodná aróma.

 

Výživové údaje na 100 g výrobku
Energetická hodnota 341 kJ/81 kcal
Tuky 2,2 g
z toho nasýtené mastné kyseliny 1,3 g
Sacharidy 12,4 g
z toho cukry 11 g
Bielkoviny 2,5 g
Soľ 0,03 g
Kúpiť na Feedo.sk
od uk.
12. mesiaca
Sunárek Do ručičky jahoda s tvarohom

Sunárek Do ručičky jahoda s tvarohom

Zloženie

Sunárek Do ručičky jahoda s tvarohom

Zmes ovocia 70 % (jahodové pyré 30 %, jablkové pyré, hroznová šťava z koncentrátu, tvaroh 25 %, cukor, kukuričný škrob, koncentrát z čiernej mrkvy, koncentrát z čiernych ríbezlí, citrónová šťava z koncentrátu, prírodná aróma.

 

Výživové údaje na 100 g výrobku
Energetická hodnota 359 kJ/85 kcal
Tuky 2,1 g
z toho nasýtené mastné kyseliny 1,3 g
Sacharidy 13,7 g
z toho cukry 12 g
Bielkoviny 2,4 g
Soľ 0,03 g
Kúpiť na Feedo.sk

Návod, ako skrotiť neposlušné deti

Slovník zloženie

Bielkoviny

Základný materiál slúžiaci na výstavbu tkanív a buniek nášho tela a na ich obnovu. Dôležitú rolu hrajú takisto pri imunitných reakciách (pôsobia ako protilátky). Ďalej pôsobia ako enzýmy, hormóny a ďalšie látky dôležité pre správne fungovanie tela. Bielkoviny sú potrebné pre rast, zachovanie a regeneráciu buniek a tkanív v organizme. Zvlášť dôležitá je kvalita a množstvo bielkovín v strave.

Zdroje: Mlieko, mliečne bielkoviny, strukoviny, mäso, vajcia a ryby.

Sacharidy

Rýchly a ľahko dostupný zdroj energie pre organizmus. Na príjme energie zo sacharidov je plne závislá funkcia mozgu. Hlavným sacharidom materského mlieka a takisto mliečnej dojčenskej výživy je laktóza. Tá sa tiež, okrem probiotickej vlákniny (oligosacharidov), nachádza v počiatočnej mliečnej výžive ako jediný sacharid (cukor). Sacharidy sú tiež hlavným zdrojom energie v pokračovacej mliečnej výžive a mliečnej výžive pre batoľatá.

Vápnik

Najčastejšie zastúpený minerál v našom tele, najmä v kostiach a zuboch. Jeho nízky príjem v strave detí má negatívny dopad na mineralizáciu kostí. Veľký význam hrá aj pre zaistenie svalovej činnosti, srdcovej akcie a prenos nervového vzruchu.

Zdroje: mlieko, mliečne výrobky, listová zelenina, strukoviny.